بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

روزی که از تو جدا شم ...

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
روزی که از تو جدا شم ...

 

روزی كه از تو جدا شم روز مرگ خنده هامه روز تنهایی دستام فصل سرد گریه هامه

توی اون كوچه غمگین جای پاهای تو مونده هنوز هم اون بید مجنون عكس قلبت رو پوشونده

بعد تو گریه رفیقم غم تو داده فریبم حالا من تنها و خسته توی این شهر غریبم

تو با خوشحالی و امید من و تنهایی و حسرت تو تو باغ پر از گل من یكی توی شهر غربت

روح من همسفر غم توی شهر غصه پوسید قلب من همراه قلبت پاك و پر گلایه پوسید 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:جدایی,,;ساعت21:7;توسط امین; | |